- 11 april 2019
Ruim 2.000 vierkante meter innovatieve beleving
Ruim 2.000 vierkante meter innovatieve beleving GROHE draagt in The Loft bij aan comfortabele reiservaring Wie met Brussels Airlines vliegt, kan sinds kort in Zaventem relaxen in de vernieuwde flagship lounge ‘The Loft’. De business lounge omvat nu zo’n 2.040 m2 aan innovatieve belevingen. Dat zijn dubbel zo veel vierkante meters als voorheen, zodat bezoekers er extra verwend kunnen worden. Comfort, technologie, innovatie, trendy design én Belgische gastronomie staan er centraal dankzij partnerships met kwaliteitsmerken als GROHE, Miele, Lexus, Corian, Neuhaus en Dyson. Zo kunnen reizigers voor of na hun reis relaxen in een van de 6 douchekamers, uitgerust met GROHE’s Aquasymphony, SmartControl en de Smartbox inbouwtechnologie, en kunnen ze de douche-WC Sensia Arena uittesten. Bovendien is de volledige lounge nu, in tegenstelling tot vroeger, volledig plastic flessenwatervrij. Gekoeld, gefilterd en al dan niet bruisend water komt immers gewoon uit de GROHE Blue kranen. In ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.