Safti: geen webshop, alles voor fysieke winkel

Safti: geen webshop, alles voor fysieke winkel  

Beste doe-het-zelfzaak 2017-2018, zo mag Safti in Wetteren zich noemen na de afgelopen editie van DIY, Home & Garden. “Onze strategie is een fysieke winkel," zegt zaakvoerder Barbara Braeckman, “en ik denk dat we daar redelijk goed in zijn. We hebben bewust nooit in een webshop geïnvesteerd; anderen zijn daar beter in. In plaats daarvan vragen we ons af welke dingen we kunnen doen die een webshop niet kan. Dat is: inzetten op advies, opleidingen, een degelijk aanbod en een goede winkelbeleving."

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Sanilec 

Sanilec maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.