ATTB stelt nieuwe huisstijl en website voor

Niet zomaar een nieuw jasje

De Associatie voor de Thermische Technieken in België (ATTB) lanceert haar vernieuwde huisstijl en portaalwebsite, www.attb.be. Opgericht in 1973 als vereniging van fabrikanten van verwarmingsketels, is ATTB intussen uitgegroeid tot het informatie- en verantwoordingsplatform bij uitstek voor de hele verwarmingssector. De nieuwe huisstijl en website die de associatie vandaag voorstelt, zijn de concretisering van haar belangrijke positie en missie binnen de Belgische verwarmingsmarkt. De organisatie is onderverdeeld in vijf secties die elk een eigen tab kregen op de homepagina van de website. Sectie 1 verenigt de producenten en invoerders van thermische installaties, verwarmingsketels en branders op gas of stookolie. In sectie 2 zijn de producenten, invoerders en bedrijven samengebracht die zorgen voor de service na verkoop, onderhoud en herstellingen. De derde sectie is bedoeld voor bedrijven die niet-warmteopwekkende materialen en toebehoren voor alle soorten thermische installaties aanbieden. Leveranciers van warmtepompen, warmtekrachtkoppeling en systemen op basis van biomassa kunnen terecht in sectie 4 en die van systemen of onderdelen voor thermische zonne-energie in sectie 5. Het nieuwe logo straalt innovatie, vooruitgang en technologie uit, maar wil ook een gevoel van duurzaamheid, veiligheid, kwaliteit en professionalisme oproepen. De ronde vorm van het logo en de zachte, sobere tekenstijl weerspiegelen de rol van ATTB als ‘rondetafelforum’, een ontmoetingsplatform voor verschillende partijen.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Sanilec 

Sanilec maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.