- 22 maart 2018
Geberit vereenvoudigt zijn merkenportfolio
Geberit vereenvoudigt zijn merkenportfolio Keramag, Allia, Pozzi Ginori en Sphinx worden geïntegreerd in het merk Geberit De Geberit Groep vermindert de complexiteit die ontstond door de overname en integratie van de keramiekactiviteiten van het vroegere Sanitec en vereenvoudigt haar merkenportfolio. De merken Keramag, Allia, Pozzi Ginori en Sphinx zullen worden geïntegreerd in het merk Geberit. Vanaf 2019 wordt het merk Keramag geïntegreerd in het merk Geberit; vanaf 2020 wordt dit proces voortgezet met de merken Allia, Pozzi Ginori en Sphinx. De overige keramiekmerken Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo en Colombo zullen onder de paraplu van de Geberit Group worden voortgezet om specifieke installatietechnieken, productdomeinen, marktsegmenten en verkoopkanalen aan boord te houden.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.